9,3
723 beoordelingen
Terug naar overzicht
Corona-digital-showroom-1140x420.jpg

Corona

Informatie over onze dienstverlening

Als Toyota organisatie willen we elke klant mobiel houden en letten we op uw veiligheid. We houden onze kwaliteit graag op het hoogste niveau en vinden het daarom belangrijk om u over de volgende zaken te informeren.

Passende maatregelen bij de Toyota-dealer - update 15-01-2022

Om verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen, volgen we de richtlijnen van het RIVM nauwgezet op. Wanneer nodig nemen we passende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, met als doel zo veilig mogelijk te handelen in het belang van uw gezondheid én de gezondheid van Nederland.

Onze werkplaats is geopend

Zonder tegenbericht kunnen alle service en onderhoudsafspraken doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden, dan nemen wij tijdig contact met u op. Wij verzoeken u om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken of in te plannen via onze online werkplaatsplanner op onze website.

Heeft u al een afspraak gepland staan en voelt u zich fit, maar heeft u een kwetsbare gezondheid en/of wilt u liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken? Neem dan contact met ons op, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken.

Plan uw werkplaatsafspraak Contact met uw dealer

Veelgestelde vragen

Over corona
  • Is uw bedrijf gewoon open?

    Onze werkplaats en showroom zijn open. Daarnaast kunnen wij ook op afstand veel voor u betekenen.

  • Ik heb een werkplaatsafspraak gemaakt. Gaat deze door?

    Uw afspraak gaat gewoon door! Onze werkplaats is open en onze monteurs zijn volop aan het werk om u maximaal te helpen. Voordat u naar uw afspraak gaat, raden wij u aan onze website te raadplegen. Mogelijk zijn er aangepaste openingstijden en openingsdagen van toepassing. Neem gerust contact met ons op bij vragen of twijfel.

  • Zijn proefritten en afleveringen nog mogelijk?

    Uw afspraak kan gewoon doorgaan. We nemen uiteraard extra maatregelen. Zo begroeten we u contactloos en geven we begeleiding of instructies op gepaste afstand. De auto is vooraf gereinigd, waardoor u zorgeloos kunt genieten van uw proefrit

  • Welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen binnen uw bedrijf?

    • We begroeten elkaar contactloos
    • Onderling en met klanten houden wij minimaal 1,5 meter afstand.
    • Extra aandacht voor hygiëne, zoals extra handen wassen, schoonmaken enz.
    • Werken met gepaste maatregelen aan uw voertuig
    • Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis
    • Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet meer direct aan, maar via de balie
  • Ik zit in quarantaine of zelfisolatie. Wat kunt u voor mij betekenen?

    Als u geen mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoe houdt Toyota Pechhulp rekening met Corona?

    Ook Toyota Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. We proberen we het klant-contact te minimaliseren en tegelijkertijd de klant mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaart u tijdelijk andere service dan u van Toyota verwacht, maar wij willen geen enkel risico nemen voor uw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

  • Ik maak graag gebruik van vervangend vervoer. Hebben jullie voldoende leenauto’s beschikbaar?

    Neem even contact op om de mogelijkheden en beschikbaarheid van vervangend vervoer te bespreken.

  • Hoe staat het met de onderdelenleveringen?

    De onderdelenvoorziening gaat gewoon door. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan uw auto volgens de voorschriften uit te voeren.